Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) Zarządzeniem Nr 7/2021 Starosty Kępińskiego z dnia 02.02.2021 r. w sprawie wyznaczenia koordynatorów do spraw dostępności w Powiatowej Bibliotece Publicznej w Kępnie wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
Koordynatorem ds. dostępności w Powiatowej Bibliotece Publicznej w Kępnie jest Pani Agnieszka Udała.
e-mail:
tel.: 62 78 211 01
format | Nazwa pliku | Publikacja | Rozmiar |
---|---|---|---|
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2022-2024.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 131
|
22-11-15 11:03 Udała Agnieszka |
68.52KB | |
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020-2021 .pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 243
|
21-03-25 17:01 Udała Agnieszka |
279.61KB |
Redakcja strony: Koordynator do spraw dostępnościRejestr zmian
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl